Contact
Sluiten

Contact

Neem contact met ons op door onderstaand formulier in te vullen.

Contact formulier

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.
Name(Vereist)
Schade
Sluiten

Schade melden?

Schade is wel het laatste waar je op zit te wachten. Toch is het belangrijk om schade zo snel mogelijk bij ons te melden. Doe dit in ieder geval binnen 24 uur.

Ga naar het schadeformulier

Klachtenprocedure

Bij All for Finance streven we naar een uitstekende dienstverlening. Toch kan het gebeuren dat u ergens niet tevreden over bent. In dat geval horen wij dat graag. Wij nemen elke klacht serieus en behandelen deze zorgvuldig, onafhankelijk en vertrouwelijk. Hieronder leggen we uit hoe u een klacht kunt indienen en wat u van ons mag verwachten.

1. Wat verstaan wij onder een klacht? Een klacht is elke schriftelijke uiting van ontevredenheid van een klant over onze dienstverlening, die vraagt om een reactie van onze organisatie.

2. Hoe kunt u een klacht indienen? U kunt uw klacht indienen per e-mail of post. Vermeld hierbij in ieder geval uw naam, contactgegevens, een duidelijke omschrijving van de klacht en – indien van toepassing – de naam van de medewerker of dienst waarop de klacht betrekking heeft.

Per e-mail: info@allforfinance.nl
Per post:
All for Finance t.a.v. Klachtenfunctionaris
Amsterdamseweg 510
1181 BX Amstelveen

3. Wat gebeurt er nadat u een klacht heeft ingediend?

  • Binnen 5 werkdagen ontvangt u een bevestiging van ontvangst.
  • Uw klacht wordt behandeld door onze klachtenfunctionaris. Deze functionaris is onafhankelijk en niet betrokken bij de oorspronkelijke dienstverlening waarop de klacht betrekking heeft.
  • Binnen 15 werkdagen ontvangt u een inhoudelijke reactie. Indien het onderzoek meer tijd vergt (bijvoorbeeld bij complexe klachten), informeren wij u hierover en hanteren wij een maximale behandeltermijn van 3 maanden.
  • Wij hanteren bij afhandeling het vier-ogen-principe indien mogelijk, zodat er altijd een tweede beoordeling plaatsvindt.

4. Wat als u het niet eens bent met onze reactie? Als u na onze reactie nog niet tevreden bent, dan kunt u, indien u consument bent, uw klacht voorleggen aan het Klachteninstituut Financiële Dienstverlening (Kifid).

Kifid-gegevens:
Website: www.kifid.nl
Postadres: Postbus 93257, 2509 AG Den Haag
Vermeld bij correspondentie uw dossiernummer en ons AFM-nummer: 12041683.

Let op: Bent u ondernemer of zzp’er? Dan kunt u in veel gevallen geen gebruik maken van Kifid. In dat geval zoeken wij samen met u naar een passende oplossing, eventueel via arbitrage via het Nederlands Arbitrage Instituut (NAI).

5. Wat doen wij met uw klacht intern?

  • We registreren uw klacht in ons interne klachtenregister.
  • Uw klacht wordt bewaard voor een periode van ten minste 1 jaar.
  • Uw klacht wordt meegenomen in onze jaarlijkse evaluatie van klanttevredenheid en kwaliteitsverbetering.

Vragen?

Neem gerust contact met ons op via info@allforfinance.nl of telefonisch via 020 345 8715.

Laatst bijgewerkt: juni 2025